boot Düsseldorf 2025 - nowe silniki elektryczne

boot Düsseldorf 2025 - nowe silniki elektryczne

Boot Düsseldorf 2025 - dobrze odwiedzane!

Serdecznie dziękujemy za liczne wizyty na naszym stoisku. Byliśmy na stoisku jako dealerzy Torqeedo, ePropulsion i Mercury i byliśmy naprawdę przytłoczeni waszymi opiniami!

Najlepiej obejrzyjcie nasze wideo z boot Düsseldorf w pełnej długości i nie zapomnijcie subskrybować naszego kanału - dziękujemy! =)

boot Düsseldorf 2025 - dobrze odwiedzane!

Elektro-Highlights z boot Düsseldorf

Ze względu na bieżące ustawienia plików cookie, niestety nie można wyświetlić filmu z YouTube.

Explomar - Silnik zewnętrzny z odpowiednią mocą!

Explomar z Chin wprowadza szereg elektrycznych silników zaburtowych do łodzi ślizgowych, które wyróżniają się różnymi modelami i mocami, w tym 70 KM, 150 KM i 300 KM, z opcją podwójnego silnika.

Wersja 70 KM ma moc ciągłą 40 kW, podczas gdy wersje 150 KM i 300 KM oferują odpowiednio 100 kW i 150 kW; maksymalna prędkość może osiągnąć do 90 km/h.

Zaskakująca jest również cena silników, która w porównaniu do innych producentów jest o 20-30% tańsza, co oznacza znaczące oszczędności dla klientów końcowych.

Explomar - Silnik zewnętrzny z odpowiednią mocą!

EPropulsion eLite długi trzon

Jedną z najciekawszych nowości na 2025 rok jest ePropulsion eLite, który w 2024 roku był naszym najlepiej sprzedającym się silnikiem z wbudowaną baterią. Ważąc zaledwie 7,7 kg, idealnie nadaje się do małych łodzi pneumatycznych i oferuje czas pracy od 1 do 2 godzin, w zależności od stylu jazdy.

Od kwietnia dostępny będzie również długi trzon do łodzi żaglowych i motorowych z wyższym pokładem, który jest regulowany pod względem wysokości. eLite o mocy 500 W (1,5 KM) idealnie nadaje się do łodzi żaglowych o wadze do 500 kg, a dzięki funkcji Boost 750W może być nawet używany jako silnik do łodzi o wadze do 750 kg w warunkach bezwietrznych.

Silnik jest już dostępny w sklepie do zamówienia, z przewidywanym czasem dostawy od kwietnia/maja.

ePropulsion eLite długi trzon

Remigo - nowość w naszym asortymencie

Now in our range is the electric outboard motor from Remigo, the first outboard motor designed like an oar, offering the advantage of better maneuverability.

With a total weight of only 12 kg including the battery and a 2.5 kg mount, it is easy to install and suitable for both inflatable boats and sailing boats due to the height-adjustable shaft.

The flexible use of the shaft allows the motor to be used on both types of boats, which is well thought out. From 2025, there will also be a model with integrated remote control.

Remigo - nowość w naszym asortymencie

Tohatsu Alaris 6.0

Tohatsu Alaris 6.0 to nowy elektryczny silnik zewnętrzny renomowanego producenta, który zachwyca wysoką jakością wykonania. Wyróżnia się pięciołopatowym śmigłem, które pokazuje, jak różne są projekty silników elektrycznych i benzynowych, ponieważ dla elektrycznych nie ma jednolitych standardów.

Alaris 6.0 ma moc wejściową 6 kW i jest wyposażony w najnowocześniejszą technologię, w tym zintegrowane GPS i 3-calowy wyświetlacz. Z pierwszych filmów wynika, że Alaris 6.0 jest w stanie efektywnie wprowadzić lekkie łodzie konsolowe w tryb ślizgu - to może być prawdziwa zmiana gry!

Tohatsu Alaris 6.0

Ilmor ION 6 z USA

Ilmor, wiodący amerykański producent silników diesla, wprowadza na rynek silnik zaburtowy o mocy 6 kW, który w zeszłym roku został zaprezentowany tylko jako koncepcja na targach boot.

Zgodnie z broszurą, w teście z użyciem pontonu Highfield osiągnięto maksymalną prędkość wynoszącą prawie 24 km/h, co w porównaniu do wielu innych producentów jest bardzo dobre!

Największym atutem technicznym silnika jest wyrazisty pasek LED, którego dopuszczalność w Niemczech jest jednak wątpliwa. Więcej informacji wkrótce zostanie udostępnionych na stronie internetowej.

Ilmor ION 6 z USA

Silnik elektryczny Mercury-Avator

Po raz pierwszy mogliśmy przyjrzeć się pełnej serii Mercury Avator, w tym modelom Avator 75e i 110e. Odpowiednio, na miejscu były również moduły akumulatorowe 5,4 kWh. (są zaskakująco łatwe do transportu)

Technicznie oba nowe modele oferują zintegrowane wykończenie, które podnosi je na zupełnie inny poziom komfortu w porównaniu do konkurencji. W filmie zobaczycie również kilka fragmentów z ostatniego spotkania dealerów Mercury w Hamburgu.

Silnik elektryczny Mercury-Avator

TEMO silniki podwodne

Wyposażamy wiele łodzi żaglowych w napędy elektryczne, ponieważ zasięg jest tutaj mniej problematyczny, a silniki elektryczne oferują liczne zalety. Nowością na rynku jest seria modeli SEASIDE od TEMO, które mają silniki podwodne o mocy 450 W, 1.500 W i 3.000 W.

Te silniki są odpowiednie dla małych łodzi żaglowych o całkowitej wadze do 500 kg, a także dla większych łodzi o wyporności do 3 ton. TEMO oferuje odpowiednie akumulatory o pojemności 290 Wh, 950 Wh i 2.900 Wh.

Chociaż ceny nie są jeszcze znane, zainteresowani mogą skontaktować się z nami bezpośrednio, aby uzyskać więcej szczegółów i sprawdzić, czy silniki są odpowiednie dla ich łodzi żaglowej.

TEMO silniki podwodne

Czy spotkamy się na następnych targach boot Düsseldorf?

Twoje korzyści z greenboatsolutions

prosty.
Kilka kliknięć oszczędzi Ci dużo czasu i stresu!
szybki.
Otrzymasz wynik w ciągu 5 minut.
porównywalny.

Porównują prawie 600 różnych silników elektrycznych.

przejrzysty.

Masz przegląd ponad 30 producentów.

contact image